PITCH UA 3 фінансується USAID Transformation Communications Activity (TCA). Усі проєкти-переможці у першій, другій та третій темі фінансуватимуться USAID TCA як грантові угоди. Усі проєкти, що отримають перемогу у четвертій темі, фінансуватимуться USAID / Office of Transition Initiatives (OTI), проєктом «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II) як грантові угоди. Документ «Запит на подання заявок» (RFA) – це англомовний документ, який описує процес подання заявок на PITCH UA 3, правила конкурсу, критерії розгляду проєктів та положення уряду США, які застосовуватимуться до всіх грантів, що присуджуються переможцям PITCH UA 3. Будь ласка, уважно ознайомтесь із цим документом за посиланням щодо політики USAID та уряду США, яка регулює конкурс та процес подання заявок на PITCH UA 3.

Детальніші правила конкурсу, що адаптовані до українського законодавства знаходяться нижче.
ПРАВИЛА УЧАСТІ В КОНКУРСІ PITCH UA 3

1. ВИЗНАЧЕННЯ

1.1. Конкурс – конкурс із назвою PITCH UA 3 з пошуку ідей аудіовізуальних творів будь-якої форми та жанру, що відповідають його темам та цілям, з метою їхнього подальшого доопрацювання, часткового фінансування виробництва (до 60% бюджету) та реалізації для показу на території України, та/або фінансування девелопменту, включаючи сценарну розробку та створення пілоту (до 100% бюджету).

1.2. Організатор Конкурсу / Організатор – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО «МЕДІА РЕСУРСИ МЕНЕДЖМЕНТ». Організатор забезпечує проведення Конкурсу в порядку та в строки, встановлені цими Правилами та згідно із законодавством України.

1.3. Конкурс проводиться за підтримки Проєкту «Трансформація комунікацій» (TCA), який втілюється в Україні Кімонікс Інт. Інк за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку(USAID) (далі – «TCA/USAID»).

1.4. Інтернет-сторінка Конкурсу – вебсторінка Конкурсу на сайті: www.pitchua.com.

2. ТЕМА КОНКУРСУ

2.1. Багатонаціональна ідентичність українського громадянського суспільства, що базується на загальних цінностях та ідеалах як основа незалежності, соціального розвитку та економічного прогресу України.

2.2. До участі в Конкурсі приймаються проєкти, що розкриватимуть такі теми:

2.2.1. Я відчуваю зміни: реформуючи Україну

Ця тема присвячена тому, як життя українців змінилося або зміниться внаслідок реформ, які проводить уряд. Ми шукаємо креативний контент, який ґрунтується не лише на засадничих реформах у фактологічному, людському та емоційному наративах, але також висвітлює те, як реформи розвивають відповідальність – за особисте здоров'я, суспільне життя, поведінку онлайн та ін. ТСА пропонує зосередитися на тих сферах, де принципові для антикорупційного законодавства та європейської інтеграції країни реформи відбуваються насправді. Спеціальні підтеми включають земельну реформу, децентралізацію, цифрову трансформацію та здоров'я (включно з імунізацією) та базуються на істотній підтримці та експертизі USAID. У критеріях відбору TCA відштовхується від результатів дослідження Rapid Assessment, проведеного для конкурсу PITCH UA. Воно демонструє необхідність об'єктивної та доступної інформаційної кампанії для розширення розуміння громадянами пакетів реформ, а також для надання імпульсу публічному обговоренню процесу реформування. Наприклад: потреба змінити ставлення українців до власного здоров'я. Це стосується не лише сприйняття вакцинації, адже йдеться про стиль життя в цілому, про відповідальність за здоров'я себе та близьких. Приміром, тема може охоплювати взаємини пацієнтів та лікарів та шляхи їхньої ефективної взаємодії. Це набуває особливого значення саме зараз, коли вакцина від COVID-19 невдовзі буде доступною в Україні, тож потрібно готувати людей, які скептично ставляться до вакцинації, а також тих, що мають сумніви щодо неї, до необхідності вакцинування проти вірусу. Цей підхід фокусується на фізичному та ментальному здоров'ї на противагу існуючим стигмам та дезінформаційним наративам і розвиває ідею «Здорові українці – здорова Україна». Якщо тема не фокусуватиметься на боротьбі з корупцією з огляду на численні нюанси політичної чутливості, тема може проявитися у творчому процесі.

2.2.2. Об'єднуючи Україну: єдність у різноманітності

У цій широкій темі шукаємо змістовні та захопливі історії про людей України, про їхній спільний досвід та цінності, що докладуться до створення сучасної української ідентичності. Цього року особливої уваги надаємо контенту для digital, який стосується недавньої історії – війни в Афганістані, економічного сум'яття 1990-х чи досвіду покоління, яке зростало напередодні розпаду СРСР. Контент має висвітлювати єдність у різноманітності, долати стереотипи і бути пов'язаним зі спільними демократичними цінностями. Останні дослідження, проведені Peter Pomerantsev's Arena Group, свідчать про те, що суперечливі теми, такі як український партизанський рух під час Другої світової війни, можуть провокувати розколи в суспільстві, але питання травматичних подій пізньорадянського періоду та 1990-х років виводять на передній план той спільний досвід, який непокоїть усіх. Учасники фокус груп, наприклад, пригадують негативний досвід Афганської війни та діляться негативними історіями членів своїх родин, які брали в ній участь. Також спільним підґрунтям є економічний занепад 1990-х і ставлення до держави та корупції. Важливо, що останні події більш емоційно резонували у фокус групах, аніж події Другої світової. Також із досвіду минулорічного PITCH UA – успіх серіалу «І будуть люди» свідчить про те, що українські аудиторії докладають зусиль для віднайдення об'єднавчих цінностей. Попередні сезони PITCH UA довели, що як драми, так і тревел-шоу зі змістовними та захопливими історіями про українців створюють можливості для більшої відкритості, долають стереотипи, навчають та єднають у різноманітності, формуючи спільну ідентичність.

2.2.3. Медіа мають значення

Дезінформація сьогодні є складною та багаторівневою. Хоч дослідження показують, що українці мало довіряють російським медіа, вони все ще не є вправними в ідентифікації фейків та маніпуляцій і залишаються вразливими до шкідливих російських наративів, що проникли у всі сфери життя. Ця тема доповнить тривалу підтримку, яку USG/USAID надають посиленню медіаграмотності та протистоянню дезінформації. Ми шукаємо ігровий контент, який пояснює, як працюють медіа (на зразок серіалів «Ранкове шоу» чи «Ньюзрум»), висвітлюючи перехрестя медіа, політики та економіки, та який спрямовано на когнітивну стійкість до пропаганди та дезінформації. Фейкові новини в Україні існують в різних формах – від пропаганди до маніпулятивних матеріалів та цілком сфабрикованого контенту. Хоч українці мало довіряють російським новинам – головному ресурсу дезінформації – здатність відрізнити фейк від справжніх новин є дуже низькою. Наприклад, відповідно до досліджень соціальних мереж, проведених в рамках Rapid Assessment, антивакцинаційний рух в Україні підтримується з Росії та використовується нею як інструмент дестабілізації та ослаблення країни. Водночас групи проти вакцинації пропагують вакцину проти COVID-19 російського виробництва. Протистояти цьому може впізнаваний контент, який виявляє дезінформацію та популяризує критичне мислення, необхідне для успішних реформ, об'єднання та стабільності України.

2.2.4. Російськомовний контент: з'єднати роз'єднане

Поки Росія активно просуває імідж України як неспроможної держави (failed state), якою керують фашисти або сили зовнішнього впливу, в той час як в реальності Україна є різноманітною та сучасною країною, яка здійснює величезний поступ у напрямку демократичних реформ. Ця тема допоможе українським виробникам контенту висвітлити російською мовою головні позитивні зміни, які Україна реалізувала з часів Революції гідності. Цільовою аудиторією для цього контенту стануть наші співвітчизники, які живуть на непідконтрольних Україні територіях у Донецьку, Луганську та Криму, а також російськомовні громадяни в інших країнах колишнього СРСР. Контент може стосуватися позитивних змін в Україні безпосередньо – ток-шоу про реформи й зміни в країні, чи опосередковано – через креативний контент, що відображає дух динаміки, творчості, гумору та волі до змін, що превалює зараз в Україні. Дистрибуція контенту буде здійснюватися через DOM TV для ОРДЛО та онлайн платформи, наприклад, YouTube. З 2014-го року, після Революції гідності, Україна стала однією з головних тем кремлівської пропаганди. Незважаючи на те, що більшість російських каналів заблоковані в Україні, 30% українців досі вважають, що інформація з російських джерел не є шкідливою. Згідно з дослідженнями, проведеними Ilko Kucheriv Democratic Initiatives Foundation у серпні 2020-го, є міцний зв'язок між самоідентифікацією носіїв російської мови в Україні та їхнім вибором на користь наративів кремлівської пропаганди. Проєкти, реалізовані в рамках цієї теми, стануть противагою впливу російської пропаганди, особливо на східних та південних теренах України, який зумовлений не лише культурними передумовами, але активними медіакампаніями прокремлівських українських політичних партій. Більше того, жителі ОРДЛО мають обмежений доступ до українського російськомовного контенту. Зі змінами геополітичної ситуації в багатьох російськомовних регіонах – в Білорусі та ін., стає очевидним той факт, що Росія застосовує там ті ж технології пропаганди, що і в Україні. У своїй недавній публікації у Visegrad-Insight Андрій Єлісєєв зазначив, що прокремлівські медіа продають білоруській аудиторії ту ж саму історію – Захід та всі його прояви є ворожими Білорусі, Росії та усім країнам ареалу, який подається як частина «російської цивілізації», і що єдиним виходом є альянс із Росією. Українські історії, створені російською мовою, продемонструють цільовій аудиторії як Україна змінюється після 2014-го та сприятимуть кращому розумінню міжнародних відносин у світі. Російськомовні історії про демократичні та суспільні цінності, які укорінюються в Україні, можуть зрезонувати та надихнути інших російськомовних громадян.

3. ЦІЛІ КОНКУРСУ

3.1. Пошук та стимулювання виробництва аудіовізуального контенту загальнонаціонального значення та масштабу, що:

3.1.1. Підсилить підтримку та єдність багатонаціонального та багатокультурного громадянського суспільства в Україні;

3.1.2. Зміцнить позитивне ставлення та суспільне визнання різноманіття та єдності в Україні;

3.1.3. Підвищить обізнаність аудиторії про позитивні тенденції та досягнуті результати, що стали можливими завдяки системним демократичним змінам в Україні;

3.1.4. Зафіксує цінність людської особистості як основи та базової цінності українського суспільства;

3.1.5. Змусить задуматися про особистий внесок громадянина у досягнення позитивних змін в житті країни і в своєму житті.

4. УЧАСТЬ У КОНКУРСІ

4.1. До участі у Конкурсі приймаються проєкти усіх видів та жанрів аудіовізуального контенту без обмежень, що відповідають темам та цілям Конкурсу та в результаті своєї реалізації будуть показані максимальній кількості громадян України одним або декількома з таких способів:

4.1.1. Трансляція на загальнонаціональному телеканалі, що є учасником дослідження ТВ панелі Nielsen; водночас проєкт має відповідати цільовій аудиторії та програмній концепції телеканалу, а його прем'єрний показ має відбутися у часовому проміжку з 18:00 до 23:00 у будні або з 09:00 до 23:00 у вихідні;

4.1.2. Показ у кінотеатрах з розписом не менше ніж на 80 екранів по всій території України; демонстрація протягом першого тижня має відбуватись не менш ніж один раз на день з 19:00 до 23:00 у будні та/або з 12:00 до 23:00 у вихідні дні;

4.1.3. Трансляція на online-платформах - агрегаторах відеоконтенту (OTT-платформах та/або YouTube-каналах із кількістю підписників не менш ніж 10 000) на території України.

4.2. Подані до участі у Конкурсі проєкти будуть розподілятися на такі основні категорії:

4.2.1. Телевізійний проєкт (призначений для показу на загальнонаціональних телеканалах);

4.2.2. Повнометражний проєкт (для кінотеатрального прокату на території України);

4.2.3. Web-проєкт (для виходу на online-платформах);

4.2.4. Кросплатформенні проєкти.

4.3. Аудіовізуальні проєкти, що подаються на Конкурс, можуть належати до будь-яких жанрів та видів — серіали, документальні проєкти, телешоу, анімація, фільми, соціальна реклама, вебсеріали, кросплатформенні проєкти тощо. До участі у Конкурсі приймаються нові проєкти, що знаходяться на стадії ідеї, розробки чи виробництва. Водночас метою продюсера, що подається на Конкурс, може бути як запит на співфінансування виробництва усього аудіовізуального проєкту (повного циклу програм, всіх епізодів серіалу, усього фільму тощо), так і на повне фінансування девелопменту проєкту (виключно щодо багатосерійних ТБ чи web-проєктів, зокрема таких, як серіал чи шоу), включно з виробництвом пілотного епізоду.

4.4. До участі в Конкурсі не приймаються проєкти, які створюються з використанням теми, сюжету, персонажів, діалогів та інших елементів, що існують на момент проведення Конкурсу аудіовізуальних проєктів (як завершених виробництвом, так і тих, які ще у виробництві), включаючи нові сезони, римейки, сиквели, приквели, тощо.

5. УЧАСНИКИ КОНКУРСУ

5.1. Учасником Конкурсу може бути громадянин України, зареєстрований як фізична особа-підприємець, платник єдиного податку 3 групи або юридична особа, зареєстрована в Україні, серед учасників, кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) або посадових осіб якої, немає громадян Російської Федерації.

5.2. Особа вважається Учасником Конкурсу після прийняття Організатором її Заявки на участь у першому етапі Конкурсу згідно з цими Правилами.

5.3. Один Учасник може надати для участі в Конкурсі необмежену кількість Заявок.

5.4. Територія проведення Конкурсу – Україна.

6. КЛЮЧОВІ ДАТИ ТА ЕТАПИ КОНКУРСУ
Етап І
Етап ІІ
Етап ІІІ
Кількість проєктів-учасників, що увійдуть до шорт-листа, та пройдуть до кожного наступного етапу визначатиме TCA/USAID, з врахуванням загальної кількості поданих Заявок та їх відповідності темам та цілям Конкурсу. Визначення відповідності цілям конкурсу буде здійснюватися на основі голосування експертного журі. До складу журі входитимуть представники профільних міністерств та організацій України, українські медіаексперти та експерти у відповідних сферах, що корелюють із тематиками конкурсу, міжнародні експерти та представники TCA/USAID.

6.1. Прийом заявок №1

6.1.1. На першому етапі потенційним учасникам Конкурсу слід подати правильно заповнену електронну Заявку у формі, що розміщена на Інтернет-сторінці Конкурсу (українською та англійською мовами).

6.1.2. Усі інші заявки, звернення та листи, що будуть надіслані Організатору в будь-якій іншій формі, а також неправильно заповнені заявки не вважаються поданими та до розгляду не приймаються. Прийом Заявок №1 стартує 17 грудня 2020 року та закінчується о 24:00 27 січня 2021 року.

6.1.3. Для оцінки поданих проєктів журі керуватиметься такими критеріями (у пріоритетному порядку):

(i) Чи відповідає аплікант критеріям правомочності участі в конкурсі?
(ii) Чи достатньо чітко та ефективно запропонована концепція артикулює меседжі, що повинні вирішувати одну з проблематик, що були анонсовані на конкурсі PITCH UA 3?
(iii) Чи співпрацює автор ідеї з експертами за даною тематикою?
(iv) Чи аплікант в поданій заявці зазначив релевантний досвід компанії у сфері виробництва аудіовізуального контенту?
(v) Чи має концепція проєкту чітко сформульовану цільову аудиторію та чи аплікант вказав способи охоплення даної цільової аудиторії?
(vi) Співфінансування – чи надав аплікант підтвердження того, що поданий проєкт має фінансову підтримку з інших джерел, таких як донорська допомога, державні інституції чи з приватного сектору (за винятком проєктів, які претендують на отримання фінансування девелопменту проєкту).

6.2. Прийом заявок №2

6.2.1. На другому етапі Конкурсу буде відкрито прийом Заявок на подальшу участь у Конкурсі учасників, які потрапили до шорт-листа та були допущені до докторинг-майстерні.

6.2.2. Заявка №2 повинна включати:

6.2.2.1. Заявку по формі, що буде розміщена на Інтернет-сторінці Конкурсу (українською та англійською мовами).

6.2.2.2. Пакет документів та розширену інформацію про проєкт (Матеріали та Додатки), а саме:

Коли заявка подається на фінансування девелопменту проєкту та виробництво пілоту:

(i) Синопсис проєкту (до 5000 знаків з пробілами) українською та англійською мовами;

(ii) Аутлайн першого епізоду (якомога докладніше бачення розвитку дії (структури) у серії/випуску програми, яке автори мають на цей час) українською та англійською мовами (для багатосерійних ігрових (scripted) проєктів);

(iii) Аутлайн (якомога докладніше бачення розвитку дії (структури) у серії/випуску програми, яке автори мають на цей час) та структура першого епізоду + опис структури всього сезону українською та англійською мовами (для багатосерійних неігрових (non-scripted) проєктів);

(iv) Інформація про склад творчої групи;

(v) Резюме ключового персоналу;

(vi) Інформація про попередні подібні проєкти, реалізовані аплікантом;

(vii) Договір про передачу чи відчуження виключних майнових авторських прав на сценарій проєкту від автора апліканту (засвідчена Учасником копія);

(viii) Статут Учасника юридичної особи (засвідчена Учасником копія);

(ix) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

(x) Фінансовий звіт за останній рік;

(xi) Перша сторінка паспорта підписанта;

(xii) Інформація про банківський рахунок;

(xiii) Процедури щодо кадрів/ подорожей / закупівель / конфлікту інтересів;

(xiv) Три рекомендаційні листи від попередніх партнерів;

(xv) Номер DUNS;

(xvi) Заповнена форма самооцінки;

(xvii) Форма екологічного огляду;

(xviii) Орієнтовний календарний план виробництва пілоту, орієнтовні місця основних зйомок;

(xix) Кошторис розробки проєкту і виробництва пілоту у форматі Excel по формі, розміщеній на Інтернет-сторінці Конкурсу;

(xx) План реалізації проєкту, що включає етапи продакшену;

(xxi) План дистрибуції проєкту після закінчення стадії розробки і виробництва пілоту (якщо є, додати листи від платформ розповсюдження про намір розглянути пілот проєкту);

(xxii) Інші документи та інформація, які були рекомендовані для подачі експертами під час докторингу проєкту та які Учасник вважає за необхідне додати до Заявки No 2.

Коли заявка подається на фінансування частини бюджету усього проєкту:

(i) Синопсис проєкту (до 5000 знаків з пробілами) українською та англійською мовами;

(ii) Повний сценарій українською та англійською мовами (для повнометражних фільмів);

(iii) Сценарій першого епізоду + опис структури всього сезону українською та англійською мовами (для багатосерійних проєктів);

(iv) Сценарій та структура першого епізоду + опис структури всього сезону українською та англійською мовами (для багатосерійних неігрових проєктів);

(v) Інформація про склад творчої групи;

(vi) Резюме ключового персоналу;

(vii) Інформація про попередні подібні проекти, реалізовані аплікантом;

(viii) Договір про передачу чи відчуження виключних майнових авторських прав на сценарій проєкту вид автора апліканту (засвідчена Учасником копія);

(ix) Статут Учасника юридичної особи (засвідчена Учасником копія);

(x) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань;

(xi) Фінансовий звіт за останній рік;

(xii) Перша сторінка паспорта підписанта;

(xiii) Інформація про банківський рахунок;

(xiv) Процедури щодо кадрів / подорожей / закупівель / конфлікту інтересів;

(xv) Три рекомендаційні листи від попередніх партнерів;

(xvi) Номер DUNS;

(xvii) Заповнена форма самооцінки;

(xviii) Форма екологічного огляду;

(xix) Орієнтовний календарний план виробництва проєкту, орієнтовні місця основних зйомок;

(xx) Кошторис виробництва проєкту у форматі Excel у формі, розміщеній на

(xxi) Інтернет-сторінці Конкурсу;

(xxii) План реалізації проекту, що включає етапи продакшену;

(xxiii) План довготривалого розповсюдження проєкту з метою досягнення якомога ширшої аудиторії з вказанням планованих показників охоплення аудиторії;

(xxiv) Документ, що підтверджує наявність в Учасника відповідних коштів для фінансування проєкту, яким може бути: документ, виданий банківською установою України, що підтверджує наявність на банківському рахунку Учасника грошових коштів у необхідному обсязі; або укладений з банком, або іншим позичальником кредитний договір/договір позики, договір гарантії, в якому визначено обсяг необхідних коштів та строки їх отримання Учасником, або договір з інвестором, продюсером, виробником, включаючи договір про спільне виробництво проєкту, що містить графік фінансування проєкту, або договір з дистрибутором, демонстратором, зокрема телерадіоорганізацією, що містить графік отримання Учасником коштів в необхідному обсязі;

(xxv) Договір про наміри або попередній договір із загальнонаціональним телеканалом або дистрибутором, або online-платформою про розповсюдження проєкту. Такий документ має бути підписаним представником каналу чи платформи, що уповноважений приймати рішення щодо їх програмної політики, а також прямі контакти цієї особи, щоб за потреби усно підтвердити готовність показати даний проєкт на їх каналі чи ресурсі. Приклади/шаблони таких договорів можна завантажити на Інтернет-сторінці Конкурсу;

(xxvi) Інші документи та інформація, які були рекомендовані для подачі експертамид під час докторингу проєкту та Учасник вважатиме за необхідне додати до Заявки No 2.

6.2.3. Заявка №2 буде прийнята Організатором та передана на розгляд журі лише за наявності усіх перерахованих та правильно заповнених форм та документів.

6.2.4. Документи та матеріали, що учасник має додати до заявки, приймаються лише у повному обсязі (не частинами) у вигляді електронних документів (Word, Excel, PDF). Архів з усіма документами та матеріалами слід передати організаторам, скориставшись файлообмінником WeTransfer (https://wetransfer.com/), посилання для їхнього подальшого завантаження організаторами розміщується у відповідному полі електронної заявки.

6.2.5. Прийом Заявок №2 стартує 3 березня та закінчується о 24:00 28 березня 2021 року.

6.2.6. Для оцінки поданих проєктів журі керуватиметься такими критеріями:

1. Меседж, закладений в концепцію, форма та підхід до його розкриття, зазначаючи увагу до принципів гендерної рівноваги.
2. Цільова аудиторія та вплив на неї.
3. Історія успіху в попередніх проєктах.
4. Імплементація рекомендацій від експертів.

Це означає, що проєкт має відповідати на наступні питання:

(i) Чи достатньо чітко та ефективно запропонована концепція артикулює меседжі, що повинні вирішувати одну з проблематик, анонсованих для конкурсу PITCH UA 3?
(ii) Чи відповідають подані матеріали принципам гендерної рівноваги?
(iii) Чи подані матеріали (сценарій, сценарії епізодів, описи сезонів тощо) мають прямий зв'язок з тематикою конкурсу PITCH UA 3?
(iv) Чи демонструє аплікант, що запропонований для реалізації проєкту підхід гарантує залучення досвідчених фахівців?
(v) Чи має проєкт чітко продуману і зрозумілу структуру?
(vi) Чи має даний концепт чітко сформульовану цільову аудиторію та чи є розуміння способів охоплення даної цільової аудиторії?
(vii) Як саме проєкт вплине на цільову аудиторію?
(viii) Чи аплікант надав необхідні матеріали, з яких можна зробити висновок про його досвід у реалізації подібних проєктів раніше?
(ix) Чи аплікант вказав, як саме було інкорпоровано поради, надані експертами на всіх попередніх етапах?
(x) Співфінансування – чи є підтвердження того, що дана ідея має фінансову підтримку з інших джерел, таких як донорська допомога, державні інституції чи з приватного сектору.

6.3. Організатор та TCA/USAID має право на будь-якому етапі Конкурсу скасувати заявку Учасника (скасувати реєстрацію Учасника), якщо на думку Організатора та TCA/USAID проєкт не буде відповідати темі (п. 2.2 Правил) або критеріям Конкурсу (п. 6.1.3 та п. 6.2.6 Правил).

6.4. Інформація про бюджет проєкту має подаватися в гривнях, але не має перевищувати максимальну суму в доларах США, визначену п. 7.5.1 – 7.5.2 Правил.

7. РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ

7.1. Рішення щодо проміжних та фінальних результатів конкурсу приймається на основі результатів голосування членів журі. До складу журі входитимуть представники профільних міністерств та організацій України, українські та міжнародні медіаексперти, експерти у відповідних тематиках конкурсу та представники TCA/USAID.

7.2. До фінального (третього) етапу Конкурсу будуть допущені проєкти, що на думку TCA/USAID та запрошених незалежних експертів Конкурсу найбільш точно відповідатимуть його темам та цілям.

7.3. Учасники, проєкти яких вийшли у фінал, повинні підтвердити можливість брати участь у заході та представити свій проєкт особисто в фіналі Конкурсу, що відбудеться 20 квітня 2021 року у форматі Zoom-конференції.

7.3.1. Для оцінки проєктів-фіналістів журі керуватиметься такими критеріями:

(i) Чи достатньо чітко та ефективно запропонована концепція артикулює меседжі, що повинні вирішувати одну з проблематик, що були анонсовані на конкурсі PITCH UA 3?
(ii) Чи має даний концепт чітко сформульовану цільову аудиторію та чи є розуміння способів охоплення даної цільової аудиторії?
(iii) Чи є підтвердження того, що учасники докторингу змогли адаптувати поради до щодо власної ідеї?
(iv) Чи співпрацює автор ідеї з експертами по даній тематиці?
(v) Співфінансування – чи є підтвердження того, що дана ідея має фінансову підтримку з інших джерел, таких як донорська допомога, державні інституції чи з приватного сектору.
(vi) Який досвід компанії у сфері виробництва аудіовізуального контенту?
(vii) Чи достатньо досвіду мають співробітники, залучені до проєкту?

7.4. За результатами пітчингів фіналістів, що відбудуться на фінальному заході, буде обрано переможців Конкурсу, перелік проєктів-переможців буде оголошено 29 квітня 2021 року на Інтернет-сторінці Конкурсу.

7.5. За результатами Конкурсу кожен проєкт-переможець матиме можливість отримати фінансування від Проєкту «Трансформація комунікацій» (TCA), що фінансується USAID для наступного:

7.5.1. Фінансування частини бюджету у розмірі до $ 250 000 (фінансування надається в національній валюті України - гривні) і не більше ніж 60% заявленого бюджету на виробництво, UCBI ІІ також здійснює нагляд за процесом виробництва проєкту. У свою чергу кожен Учасник, проєкт якого оголошений переможцем, зобов'язується реалізувати проєкт та гарантує його демонстрацію. Підтвердженням такої гарантії є договір про наміри або попередній договір із загальнонаціональним телеканалом або дистрибутором, або online-платформою про розповсюдження проєкту. Такий документ має бути підписано представником каналу чи платформи, уповноваженим приймати рішення щодо програмної політики, а також містити прямі контакти цієї особи, щоб за потреби усно підтвердити готовність показати даний проєкт на їх каналі чи ресурсі. Приклади/шаблони таких договорів можна завантажити на Інтернет-сторінці Конкурсу. Учасник, проєкт якого оголошено переможцем, повинен мати та підтвердити фінансову спроможність профінансувати проєкт у частині, що не покривається TCA/USAID. Таким підтвердженням може бути: документ, виданий банківською установою України, що підтверджує наявність на банківському рахунку Учасника грошових коштів у необхідному обсязі; або укладений з банком, або іншим позичальником кредитний договір/договір позики, договір гарантії, в якому визначено обсяг необхідних коштів та строки їх отримання Учасником, або договір з інвестором, продюсером, виробником, включаючи договір про спільне виробництво фільму, що містить графік фінансування проєкту, або договір з дистрибутором, демонстратором, зокрема телерадіоорганізацією, що містить графік отримання Учасником коштів в необхідному обсязі.

7.5.2. Повне фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілотного епізоду (тільки для багатосерійних проєктів) у розмірі до $ 50 000 (фінансування надається в національній валюті України - гривні), TCA також здійснює нагляд за процесом виробництва проєкту. У такому випадку договір із загальнонаціональним телеканалом або дистрибутором, або online-платформою про розповсюдження проєкту не є обов'язковим.

7.5.3. Незалежно від курсу долара щодо гривні часткове або повне фінансування надаватиметься в межах максимальних сум, визначених п. 7.5.1 - .7.5.2 Правил.

7.6. Переможці Конкурсу для отримання фінансування матимуть можливість підписати грантову угоду з Кімонікс Інтернешнл Інк., яка в Україні має статус організації, що забезпечує реалізацію проєкту міжнародної технічної допомоги «Трансформація комунікацій» (TCA), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), в якій визначаються умови фінансування, розповсюдження проєкту та інші умови. Умови надання фінансування повинні отримати додаткове узгодження від USAID.

7.7. Звертаємо Вашу увагу на те, що у випадку невиконання умов підписаного договору Кімонікс Інтернешнл Інк. матиме право не сплачувати останній платіж за договором та/або отримати у власність в повному складі всі виключні майнові права на проєкт.

8. ВАЖЛИВО

8.1. Усю відповідальність за правильність заповнення Заявок та Додатків, а також вірність поданих на Конкурс документів несе Учасник Конкурсу. Неправильно заповнені Заявки та документи, подані не в повному обсязі, документи, що не відповідають дійсності, не вважаються поданими згідно з умовами Конкурсу та до розгляду не приймаються.

8.2. Організатор на власний розсуд має право не розглядати проєкт в разі його невідповідності темі та цілям Конкурсу. Також Організатор дискваліфікує проєкти, які містять матеріали (висловлювання, дії тощо), що суперечать загальновизнаним моральним і культурним цінностям, включають в себе або припускають зміст сексуального, порнографічного характеру, розпалювання міжетнічної, релігійної, расової або національної ворожнечі, приниження особистості, суперечать законодавству України. Не допускаються до участі в Конкурсі проєкти, які містять матеріали (висловлювання, дії тощо) політичного характеру.

8.3. Виявлення Організатором порушення кваліфікаційних вимог до Учасників веде до дискваліфікації Учасника або анулювання результатів Конкурсу щодо такого Учасника та розірвання укладеного договору з Кімонікс Інтернешнл Інк.

8.4. Визначення критеріїв відбору та оцінка проєктів на відповідність зазначеним критеріям, а також дискваліфікація в разі невідповідності, здійснюється Організатором самостійно на його власний розсуд. Учасник не може впливати на рішення Організатора будь-яким іншим чином, окрім як шляхом подання Заявки та Додатків, що відповідають умовам цих Правил. Рішення Організатора про відповідність та/або про невідповідність умовам Конкурсу та/або про дискваліфікацію Учасника або проєкту є остаточним і оскарженню не підлягає.

8.5. Учасники Конкурсу повинні підтвердити належність їм виключних майнових прав на проєкти. Всі та будь-які об'єкти права інтелектуальної власності, включені в проєкти, будь-то зображення, музика, торговельні марки тощо, повинні бути належним чином набуті Учасником Конкурсу та не повинні порушувати авторські, суміжні, особисті немайнові, цивільні та інші права третіх осіб.

8.6. Надання підтримки проєктам, що вийдуть у фінал, має бути затверджено у відповідності до правил та процедур TCA/USAID, що стосується певного типу угоди.

8.7. Підготовка Заявки № 1, Заявки №2 та Додатків англійською мовою здійснюється за рахунок Учасників. Організатор не надає послуг з перекладу та не несе відповідальність за коректність перекладу.

8.8. Організатор і TCA/USAID на будь-якому етапі Конкурсу мають право залучати до роботи над поданими Заявками в якості експертів професіоналів з України та інших країн світу з різних сфер медіаіндустрії чи інших профільних експертів з метою забезпечення різнобічних поглядів і оцінок під час розгляду поданих Заявок та проєктів. Про хід розгляду Заявок та проєктів Організатор та TCA/USAID не звітують перед Учасниками чи громадськістю.

8.9. Учасники, які проходять до кожного наступного етапу Конкурсу, будуть повідомлені про це заздалегідь за номером телефону чи на адресу електронної пошти, зазначеними в Заявці відповідного Учасника. Ці повідомлення міститимуть точний час і місце/формат проведення наступного етапу та іншу важливу для Учасника інформацію стосовно участі у кожному наступному етапі Конкурсу. Також перелік Учасників і назви проєктів, що проходять до кожного наступного етапу Конкурсу (включно з фіналом) буде опубліковано на Інтернет-сторінці Конкурсу.

9. ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

9.1. Кожен Учасник Конкурсу гарантує, що йому належать усі майнові права інтелектуальної власності та/або отримані ним всі необхідні дозволи щодо наданих ним Матеріалів, необхідних для участі в Конкурсі, та надані Матеріали не порушують авторські, суміжні, особисті немайнові, цивільні та інші права третіх осіб. Учасник також гарантує, що надані ним Матеріали не є предметом будь-яких претензій або позовів, зокрема щодо прав інтелектуальної власності. У разі пред'явлення до Організатора будь-яких претензій або позовів у зв'язку з порушенням прав на Матеріали, Учасник врегулює такі претензії та позови самостійно й за свій рахунок, а також відшкодує Організатору всі пов'язані з такими претензіями і позовами збитки.

9.2. З метою забезпечення належного проведення Конкурсу, а також інформування Учасників, TCA/USAID та зацікавлених третіх осіб про Конкурс, Учасник Конкурсу, беручи участь в Конкурсі і подаючи на Конкурс Заявки та Матеріали з описом Проєкту, надає Організатору невиключне право на використання наданих Учасником Матеріалів, в обсязі, необхідному для проведення Конкурсу.

9.3. Учасник усвідомлює і визнає, що Заявки і Матеріали Проєкту подаються ним на Конкурс добровільно, за власним бажанням і відповідно до справжнього волевиявлення Учасника. Учасник розуміє і визнає можливість того, що деякі елементи Проєкту можуть бути ідентичними або схожими з Матеріалами інших Учасників, що розвивали аналогічну ідею незалежно від Учасника, а також з матеріалами та інформацією, отриманою Організатором або TCA/USAID з інших законних джерел, включаючи відкриті джерела, особисті джерела або інші джерела, зокрема джерела з обмеженим доступом, до яких Організатор або TCA/USAID мають законний доступ. Учасник усвідомлює і погоджується з тим, що Організатор або TCA/USAID має право використовувати будь-які матеріали, отримані на законних підставах і законними способами, і Учасник не може вимагати будь-яких винагород, виплат або компенсацій внаслідок використання Організатором або TCA/USAID матеріалів, які є ідентичними або схожими з Матеріалами Учасника або елементами його Проєкту і які стали відомі Організатору або TCA/USAID не з Матеріалів Учасника, а з інших законних і правомірних джерел, або створені чи розроблені Організатором або TCA/USAID самостійно і незалежно від Учасника, або є відкритою інформацією, відомою на момент проведення Конкурсу та подання Учасником Заявок, або є суспільним надбанням і не підлягає охороні авторським правом.

9.4. Організатор гарантує, а Учасник Конкурсу усвідомлює і погоджується з тим, що Матеріали, передані Учасником на Конкурс разом із Заявкою № 2 для участі в Конкурсі, будуть використані Організатором тільки з метою забезпечення належного проведення Конкурсу та не будуть використовуватися Організатором з будь-якою іншою метою. Організатор гарантує також, а Учасник Конкурсу розуміє і погоджується з тим, що Організатор не надаватиме ніяким третім особам прав на використання Матеріалів, переданих Учасником Конкурсу разом з Заявкою № 2 для участі в Конкурсі, а також не передаватиме ніяким третім особам Матеріали, передані Учасником Конкурсу разом з Заявкою № 2 для участі в Конкурсі, в будь-якій формі та будь-яким способом (за винятком передачі зазначених Матеріалів експертам для проведення оцінки та визначення переможця Конкурсу так, як це передбачено цими Правилами, і передачі Матеріалів, наданих переможцем Конкурсу, TCA/USAID для виконання останнім умов і зобов'язань, передбачених цими Правилами). Учасник Конкурсу заявляє і гарантує, що не матиме в подальшому будь-яких претензій, зокрема фінансового чи іншого характеру, до Організатора та/або TCA/USAID щодо викладених вище положень цих Правил.

10. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

10.1. Учасник надає Організатору свою згоду, а в разі, якщо Учасником надаються персональні дані фізичних осіб – засвідчує, що отримав від таких осіб згоду на передачу Організатору та обробку їхніх персональних даних та на обробку наданих при поданні Заявки та/або згодом при проведенні Конкурсу персональних даних, включаючи прізвище, ім'я, по батькові, місце роботи, посаду, номери засобів зв'язку та адресу електронної пошти, фото- та відеозображення, з метою організації і проведення Конкурсу, включаючи передачу персональних даних TCA/ USAID та його афілійованим особам, а також, в разі обрання Учасника – фізичної особи переможцем та/або фіналістом Конкурсу – публікацію його прізвища, імені та по батькові та/або фото- та відеозображення на Інтернет-сторінці Конкурсу.

10.2. Суб'єкти персональних даних користуються правами, передбаченими статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року.

10.3. Фактом подання Заявки на участь у Конкурсі Учасник надає TCA/USAID та Організатору безумовну згоду на обробку персональних даних, що містяться в Заявці, Матеріалах або будь-яких документах Учасника або копіях таких документів, та/або зібраних Організатором, в тому числі шляхом фото- та відеозйомки, в процесі проведення Конкурсу, з метою забезпечення реалізації цивільно-правових, господарсько-правових, адміністративно-правових та інших податкових відносин, що виникають завдяки участі Учасника у Конкурсі або в зв'язку з цим. Учасник надає Організатору свою безумовну згоду також на включення персональних даних Учасника у відповідну базу персональних даних, власником якої є та/або може бути Організатор. Ця згода надається безстроково і без застережень. Учасник ознайомлений представником Організатора з правами, визначеними законодавством у сфері захисту персональних даних, і метою обробки персональних даних.

10.4. Учасник підтверджує, що Організатор має право використовувати надані відповідно до цих Правил персональні дані відповідно до мети обробки зазначеної вище на власний розсуд та без здійснення повідомлення про кожен випадок передачі персональних даних третій особі.

11. ІНШІ УМОВИ

11.1. Подаючи заявки для участі в Конкурсі Учасник усвідомлює, підтверджує та погоджується з цими Правилами беззастережно і в повному обсязі, приймає всі і будь-які умови цих Правил та зобов'язується дотримуватися і виконувати їх в точній відповідності з положеннями цих Правил.

11.2. Невиконання будь-якого з положень або умов цих Правил веде до наслідків, зазначених в Правилах.

11.3. Організатор не несе відповідальності за несвоєчасне отримання, втрату або пошкодження Учасником будь-яких повідомлень, що направляються в зв'язку з Конкурсом. Обов'язок забезпечити функціонування засобів зв'язку для своєчасного отримання повідомлень, які направляються в зв'язку з Конкурсом, покладається на Учасника Конкурсу.

11.4. Учасник Конкурсу, відібраний як фіналіст, зобов'язаний забезпечити свою присутність при проведенні фіналу Конкурсу. Фіналіст, який не з'явився на проведення фіналу Конкурсу і не представив свій проєкт при проведенні фіналу, не може бути обраний переможцем Конкурсу.

11.5. Учасник самостійно оплачує всі витрати в зв'язку з участю в Конкурсі, включаючи витрати на проїзд та проживання, презентацію (демонстрацію) свого проєкту в фіналі Конкурсу, а також будь-які інші витрати.

11.6. Беручи участь в Конкурсі, Учасник погоджується з тим, що його ім'я (зокрема, комерційне найменування), імена його представників, які будуть представляли проєкт, імена авторів проєкту, їх фото- і відеозображення можуть бути використані Організатором для будь-яких законних цілей, зокрема в друкованих та інших ЗМІ, у відеоматеріалах, на сайті Організатора або на Інтернет-сторінці Конкурсу, в будь-яких інших джерелах на розсуд Організатора, зокрема з рекламною метою. Учасник також надає Організатору беззастережний дозвіл на фіксування шляхом фото- та відеозйомки, зберігання, використання, зокрема поширення у зазначений вище спосіб його зображення, виступу / інтерв'ю / представлення проєкту та гарантує наявність відповідного дозволу від представників Учасника на Конкурсі. Зазначене використання є частиною конкурсних умов і не підлягає оплаті, компенсації або відшкодуванню.

11.7. Доведення цих Правил до відома публіки, зокрема Учасників та зацікавлених третіх осіб, здійснюється шляхом розміщення тексту цих Правил на Інтернет-сторінці Конкурсу. Організатор має право в будь-який час внести до чинних Правил зміни на свій розсуд. Зміни до чинних Правил набирають чинності з моменту прийняття Організатором відповідного рішення та доводяться до відома Учасників і третіх осіб у той самий спосіб і в такому самому порядку, як і ці Правила.

11.8. Усі спірні питання, пов'язані з Конкурсом та/або цими Правилами, вирішуються TCA/USAID та Організатором. Будь-яке рішення TCA/USAID та Організатора є остаточним і оскарженню не підлягає. Незгода Учасника з будь-яким рішенням TCA/USAID та Організатора вважається відповідно до цих Правил відмовою Учасника від участі в Конкурсі. Відмова Учасника від участі в Конкурсі спричиняє дискваліфікацію Учасника та неможливість стати переможцем Конкурсу.

11.9. У разі визнання будь-якого положення цих Правил недійсним всі інші положення залишаються чинними.
Організатор:

ТОВ «ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО «МЕДІА РЕСУРСИ МЕНЕДЖМЕНТ»,
вул. Закревського, 22, м. Київ, 02232, Україна
Тел.: +380 (44) 459 46 10
www.mrm.ua