Оголошено експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3
23 лютого стартує докторинг проєктів півфіналістів PITCH UA 3 за участі міжнародних експертів.
Усі автори працюватимуть із титулованими продюсерами, які нададуть свої рекомендації щодо вдосконалення їхніх проєктів. Щороку PITCH UA запрошує для консультацій учасників конкурсу топових фахівців аудіовізуальної індустрії, які співпрацюють з провідними світовими медіа- й кінокомпаніями та мають багаторічний досвід у створенні успішного контенту. Третій сезон конкурсу не став винятком, тож саме час познайомитися з експертами цьогорічної докторинг-майстерні:

Айра Наполіелло (Ira Napoliello)

Сторітелер і менеджер креативного та бізнесового секторів аудіовізуальної індустрії. Має з два десятки років досвіду створення, продажу та управління проєктами, а також маркетингу контенту на найрізноманітніших платформах для таких компаній, як 20th Century Fox, Warner Brothers, Netflix та Sony Pictures. Експерт сторітелінгу та стратегічного кризового менеджменту з широкою базою контактів та значним досвідом у розробці і виробництві різного роду контенту. Продюсував створення фільмів з касовими зборами у півмільярда доларів. У 2019-му у Бостоні заснував компанію розважального контенту, де очолює напрямок креативного девелопменту та виробництва. У своєму здобутку має роботу над такими фільмами, як Shaft, The Predator, The Man From U.N.C.L.E., Mr. Popper's Penguins, Anger Management, Daddy Day Care, Black Hawk Down.

Ден Бербрідж (Dan Berbridge)

Працював на BBC, ITV та Channel 4 і має понад 10-річний досвід роботи консультантом у Східній Європі, країнах Балтії та Кавказького регіону. Продюсер і режисер, двічі номінований на премію BAFTA. Обіймав керівні посади в провідних медіахолдингах Росії та України – країн, в яких Ден добре розуміє аудиторію, а також культурні, операційні та геополітичні нюанси, включно з стійкістю ЗМІ до дезінформації. Він розробляв і втілював хітові телевізійні та онлайн проекти на різних каналах цих країн. Працював виконавчим директором напрямку Factual Entertainment на британському Channel 4, був відповідальним за документальні фільми для прайм-тайму, формати та документальні розважальні серіали, серед яких «Найкращий Ресторан Гордона Ремзі».

Дженніфер Крендалл (Jennifer Crandall)

Незалежна журналістка, мисткиня та режисерка документальних фільмів. У співпраці з Washington Post створила відео-проєкт onBeing, який отримав номінацію на премію «Еммі». Її відео-проект Whitman, Alabama отримав схвальні оцінки критиків провідних американських видань, які зазначали в своїх оглядах, наскільки майстерно через обрану поетичну форму авторка розкриває особистості простих мешканців американського Півдня. Сама Дженніфер каже, що найцікавіше для неї – закарбовувати дивовижну і неповоторну реальність світу людей, які стають героями її проєктів. Дженніфер працювала в авторитетних журналістських організаціях та проєктах, таких як Національне громадське радіо NPR (США), Salon.com (США), Рух відеожурналістики (Нідерланди), HBO (США) тощо. Нагороджена Спеціальною Відзнакою Knight-Batten за інновації, премією Асоціації Онлайн Новин за інновативність, відзначена Асоціацією фотографів Білого дому та отримала визнання Американського інституту кіно.

Метью Ван де Вельде (Mathieu Van de Velde)

Європейський продюсер, бізнес девелопер та консультант у сфері діджитал маркетингу із 15-річним досвідом в індустрії розваг. На Studiocanal France та Studiocanal Australia очолював департамент розважального контенту, а згодом став директором з розвитку. У 2016-му у Франції заснував студію Black Sheep Films, яка створює прогресивний контент для молоді та співпрацює з Endemol Shine-Banijay Group. Продюсував хоррор-серіал Patricia Moore («Патрісія Мур») для Blackpills, а також хітовий Mental («Безумство») для France Televisions, відзначений у 2019 нагородою на La Rochelle Fiction TV, найпрестижнішому телевізійному фестивалі у Франції. Наразі є виконавчим директором художньої стрічки Sissy («Сіссі») та працює над низкою інших проектів у Європі та Австралії.

Джош Вайнсток (Josh Weinstock)

Засновник продюсерського центру Sea Smoke Entertainment (Лос-Анджелес, США). Титулований продюсер, відомий за таким фільмами, як номінант Nightingale, Chop Shop та Sleepwalker. За стрічку HBO Nightingale Джош разом з іншими членами продюсерської команди, до складу якої входив також і Бред Пітт, номінувався на премію «Еммі» за «Найкращий телевізійний фільм», а виконавець головної ролі у Nightingale Девід Оєлово отримав за цю роботу свою другу номінацію на «Золотий глобус» як «Найкращий актор». Наразі Джош Вайнсток працює над фільмами Thirst з Меттом Деймоном, Rumplestiltskin з Пітером Дінкледжем, серіалом The Diabolic з Ґері Олдменом та ін.

Адам Сігел (Adam Sigel)

Контент-стратег, сценарист та продюсер із Лос-Анджелесу (США), що має понад 20 років досвіду у створенні оригінального контенту для ТБ та кінотеатрів, digital-проєктів, мобільних додатків, VR та відеоігор для всесвітньо відомих компаній та соціальних організацій. Разом із Джошем Вайнстоком вже третій рік поспіль є консультантом та членом журі конкурсу PITCH UA.

Віктор Пьонтковскі (Wiktor Piątkowski)

Польський шоуранер, сценарист та продюсер. Доктор наук у сфері телевізійного маркетингу. Керує незалежним продакшеном Bahama Films. Член продюсерського об'єднання Dirty Dozen Collective, Польської асоціації кінематографістів та Польської асоціації сценаристів. В продюсерському та творчому доробку Віктора такі проєкти як: перший польський серіал для HBO – Wataha («Ватага»), перша польська романтична комедія для Netflix – Milosc do kwadratu («Любов в квадраті»), веб-серіал Just Push Abuba («Просто натисни Абуба»), історичний серіал Wojenne dziewczyny («Дівчата війни»). Загалом за його участі створено понад 600 годин контенту для ТБ найрізноманітніших жанрів і форматів.

Пол Копланд (Paul Copeland)

Британський телевізійний продюсер та режисер, номінований на премію BAFTA. Співпрацював з Netflix, National Geographic, Discovery Channel та PBS. Працюючи для The Economist and Channel 4 News, знімав історичний та науковий документальний контент, також працював з драматичними форматами – був режисером епізодів для серіалу Hollyoaks («Голіокс») та Emmerdale («Ферма Еммердейл»). Автор ідей та проєктний менеджер документальних зйомок про вагомі суспільні проблеми у різних точках світу, зокрема Індії, Росії, Бразилії та ін. Відомий своїми інтерв'ю з визначними політиками та акторами. Також співпрацює з неурядовими організаціями та дослідницькими центрами, які аналізують роль телебачення у поширенні глобальної дезінформації та фейкових новин.

Пітер Померанцев (Peter Pomerantsev)

Британський журналіст, телевізійний продюсер та письменник родом з Києва. Старший науковий співробітник Інституту глобальних відносин Лондонської школи економіки. Автор книг про російську пропаганду "Nothing is True and Everything is Possible" («Нічого правдивого й усе можливо») та "This is Not Propaganda" («Це не пропаганда»), остання була визнана Times Book of the Year та отримала престижну нагороду Gordon Burn Prize у 2020. Працював телевізійним продюсером документальних та розважальних програм для Discovery Channel та BBC. Наразі є оглядачем журналу American Purpose і пише статті для The New York Times, Granta та The Atlantic. Також виступає сценаристом та ведучим документальних програм для BBC Radio 4 про дезінформацію та зміни в кліматі.
За кожним з проєктів, що увійшли до докторинг-майстерні, буде закріплений один з експертів, який надасть рекомендації авторській групі протягом індивідуальної двогодинної онлайн-сесії. «Ми сподіваємося, що такі консультації зроблять проєкти сильнішими, а тематики конкурсу більш окресленими. Цей етап конкурсу є нашим внеском в кіноосвіту українських митців, адже докторинг такого рівня є дійсно дуже цінним, і не лише в Україні» – Віра Костенко-Кузнєцова, заступниця керівника ТСА (USAID), контент директорка.

Консультації учасників з експертами відбудуться у закритому форматі, але з усіма 76-ма проєктами, які пройшли до докторинг-майстерні PITCH UA 3, можна буде познайомитися з 23 лютого у відкритому доступі – їхні п'ятихвилинні відеопрезентації будуть розміщені на сайті та YouTube-каналі PITCH UA.

В межах докторинг-майстерні півфіналісти візьмуть участь також у майстер-класі щодо оформлення бюджету проєкту згідно з вимогами USAID для подачі основного пакету документів на етапі фінального відбору.

Після завершення докторингу, до 28 березня триватиме прийом доопрацьованих заявок конкурсантів з урахуванням порад експертів. 12 квітня журі оголосить фіналістів третього сезону PITCH UA.

20 квітня відбудеться відкритий пітчинг, де фіналісти представлять свої проєкти журі, до складу якого увійдуть представники профільних міністерств й організацій України, TCA/USAID, а також запрошені експерти. Переглянути онлайн трансляцію зможуть усі охочі. І вже 29 квітня ми дізнаємося імена переможців третього сезону PITCH UA, які отримають фінансову та подальшу експертну підтримку для втілення своїх проєктів.
Стежте за новинами PITCH UA 3 на офіційному сайті та Facebook-події конкурсу.